"Du har en sån jävla attityd men jag älskar det"

Åh, vilken kväll det var igår. Jag kunde inte haft en bättre födelsedag! Efter jobbet stressade jag hem, gjorde mig i ordning, handlade och sprang sist förbi hos pappa. Framåt åtta tiden så fylldes vår lilla lägenhet av mina fantastiska vänner. Ca femton st var vi som skrattade och hade det allmänt trevligt. Fick så fina presenter dessutom. Vid halv tolv åkt vi mot stan för att dansa. Väl på Amba mötte vi upp även Lexie och Sofia. Och vilken natt det blev. Dansade tills svetten rann, skrattade så jag fick ont i magen och älskade livet. Lite födelsedagspussar fick jag också. Kvällen slutade med att jag, efter taxiresor fram och tillbaka, ramlade in genom dörren klockan fyra imorse.


Åtta timmar senare åkte jag till jobbet för att jobba hela jävla dagen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0