"Du är 20 år gammal och har en chefsposition, det är inte många som kan säga det"

Åh va bra jag mår. Trots en hel dag på jobbet utan rast så är jag på skitbra humör. Allt började med att jag började kl 06.00 efter ca tre timmars sömn. Fick en stor energidryck av Danne och dagen var igång. Ca kl 10.45 får jag reda på att vi skulle ha BSM besök kl 11.00. Och där står jag helt oförberedd. Besöket går i enkla drag ut på att en grupp med personer, som går samma utbildning som jag gick inför att bli arbetsledare, går runt på restaurangen och inspekterar allt. De tar servicetider, kollar renlighet, kollar upp att alla produkter är fräscha och att all personal gör de dem ska. Det är lite som att ha prov i skolan, om man ska ha en enkel förklaring på det. Och idag hade jag ansvaret för hela skiten. Först och främst för min personal på femton personer. Och dessutom för BSM-gruppen som också var ca 15 st.

Men efter att allt gick hur smidigt som helst, vi sålde mer än förväntat och kursledaren
sa att "De var jätteimponerade av dig och ditt skift" gick jag hem nöjd och glad. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0