If you don't shoot it how am I supposed to hold it.

Igår blev det jobb i några timmar och en snabb tupplur innan det var dags att börja röra sig utåt igen. Kvällen började med lite vin hos Elin innan vi mötte upp resten i stan. Vi var alltså ett stort gäng som drog till Gaudi, delvis för att fira Jonte som fyllde år. Och vilken jävla kväll det blev. Jag dansade till gamla 90tals hits tills att svetten rann, skrattade halvt ihjäl mig och skrek av lycka när jag fick syn på min älskling Lelle. Jag drack inte särskilt mycket, men ibland behövs inte det. Hade hur jävla kul som helst trots det. Och vi sprang som vanligt in i minst tio pers som vi kände dessutom.

Lagom tills att dom stängde, ringde min mobil och i andra änden skrek en mansröst på mig. Det var mina pojkar som skulle åka vidare för att dricka ännu mer, så jag hängde med. Mötte upp dom vid tåget och skrattade som vanligt högt åt deras sjuka fyllesnack. Allt slutade med vattenkrig och brottning på golvet för pojkarna. Dom må vara helt sjuka i huvudet, men det är just därför jag tycker om dom. Och jag tror fan inte vi kom i säng fören vid halv sju imorse. Så ni kan ju tänka er hur jag har mått idag, haha. 


Nu blir det en dusch och sedan Big Brother i vanlig ordning. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0