"Det är såhär det kommer kännas, baby"

Vilket jävla dygn. Igår hade jag och Jessica filmmys hos mig. Vi åt chips, godis och skrattade som vanligt halvt ihjäl oss. Åkte hem till pappa strax efter klockan två för att sova. Men när får jag någonsin göra det? Halv fem ramlade en väldigt, väldigt full man in hemma hos mig. Och vad gör man inte när folk frågar om sovplats. Sov max fyra timmar allt som allt, innan det var dags att gå upp igen. Och från klockan 10.00 fram tills för en halvtimme så stod jag på jobbet. Var sådär att jobba nio timmar på en cpstressig lördag. Men att Tobbe och Leo kom förbi för att äta gjorde det lite roligare. Utöver det så var det som alltid mina älskade killar på jobbet som gjorde min dag. Jag mådde en aning bättre när den första jag träffade var Erdem som frågade, "Hur mår du älskling?" 

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen blir det fan utgång. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0