There's a fire starting in my heart.

Medans alla andra lever livet kan mitt eget liv liknas med en pensionärs. Mina vänner går ut och dansar. Söta pojkar smsar och frågar efter mig. Allt detta medans jag går och lägger mig klockan halv tio. Går upp klockan 05.00, går till jobbet, sliter ihjäl mig och går hem igen. Äter, sover och sedan är det samma sak igen. Vardag som helg. Jag vet att jag klagar, men ibland suger det att behöva vara vuxen. Att ta ansvar. Att göra som man ska. Inte som man vill.

Men på onsdag, då är jag äntligen ledig. Och det ska självklart firas. Har först planerat
att äta middag med Bella och efter det, gå ut för att dansa natten lång. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0