Som det strålar från ditt hjärta.

Var ute och slirade även i lördags. Vilket var en rätt osmart idé. Men trots bakfyllan från helvetet drog jag på mig en svart, tajt sak och lockade håret. Åkte till Isabelle, drack lite trots att min huvud bad mig låta bli, och sedan bar det av mot staden. Utanför Entourage var det en sån jävla kö som fick mig att vilja åka hem igen. Men med lite hjälp så fick vi gå förbi kön och komma in gratis, trots allt. Träffade Lexie och Sofia, och satte oss vid deras bord. Trots att jag utan tvekan var bland dom äldsta på stället så hade jag kul. Var hemma framåt halv tre och somnade till slut i soffan. Idag har jag sovit och även ätit sushimiddag med Lisa och Jessica. Det var mysigt.

Något som är mindre mysigt är att jag typ börjar bli sjuk. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0