If I said my heart was beating loud.

Vilken jävla helg det blev. Jobbade natt både fredag, lördag och sedan dag igår plus idag. Var helt jävla slut när jag kom hem igår så däckade redan vid tio. Sov bara några timmar, men var tvungen att gå upp kl åtta imorse trots det. Var trots allt på bra humör och blev på ännu bättre när jag fick jobba med Abui som skrek "Mira, var har du varit? Jag har saknat dig!" såfort han fick syn på mig. Haha, jag älskar mina grabbar på jobbet. Dom gör allt slit så jävla värt det. Får mig alltid att skratta och behandlar mig som en prinsessa. Mina planer på att byta jobb är så himla långt borta just nu, det är det enda jag kan säga. 



Nu ska jag vila ett tag, sedan duscha och möta upp Isabelle. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0