'Cause you make it real for me.

Det blir ju fan aldrig som man tänkt. Min lugna fredag blev inte av överhuvudtaget, kan jag börja med att säga. När jag och babe väl var inne på Nype var vi igång som vanligt. Och det blev ju knappast bättre av att Danne bjöd på fler drinkar än nödvändigt, haha. Det var kära återseenden, skratt och lite väl mycket sprit. Vid kl två var jag full som ett as men hade hunnit lugna ner mig en halvtimme senare. Då mötte våra söta pojkar upp oss utanför och sedan så åkte vi hem i samlad trupp. Somnade gott i min varma säng, men när jag vaknade mådde jag inte lika bra. Var bakis som in i helvete, och är fortfarande det, men har skrattat sönder hela förmiddagen så det gör inte så mycket. 

Ikväll ska vi ut och slira igen, gud hjälpe mig. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0