Birthdaygirl.

Åh vilken underbar fredag jag hade. Första delen var dock endast stressad då jag skulle hinna med ungefär fem hundra saker. Solade, var på systemet (för första gången!), var på banken, hämtade tårtan, handlade lite annat osv. Vid klockan sex så kom min syster och systerdotter över på middag. Jörgen och Livia kunde inte komma pga deras bil var insnöad. Åt trerätters, drack gott vitt vin och hade det jättetrevligt. Framåt halv nio så började mina brudar ramla in. Iförd min paljettklänning och partyhatt var jag redo för kvällen. Med tiden så kom mer och mer folk, vi var helt sjukt många på slutet. Hade tänkt att vi skulle bli ca 15 stycken men vi var snarare uppåt 30. Alla var inte bjudna, men det gjorde inget.

Åt tårta, fick presenter i form av sprit och presentkort på systemet, pussades och bjöd alla på hotshots. Var så glad över att alla mina fina var med och kunde fira mig. Framåt elva var jag tvungen att få ut alla, då var det dags att dra vidare. Majoriteten av oss hamnade på Oxid, där jag knappt blev insläppt. För om det var något jag var igår, så var det full. Var helt jävla galet full, och det blev bara värre. Var inte hemma fören kl fem efter att ha sovit i väntan på en buss som aldrig kom, vilket istället blev taxi. Somnade till slut i samma gamla, vanliga famn. 

Idag har jag städat, bakiskäkat och velat dö pga bakfyllan. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0