I won't stop baby, won't stop baby.

Igår blev ju som det blev, haha. Att jag började sippa vin för mig själv vid halv åtta kanske inte var så bra trots allt. Jessica gjorde iallafall mig sällskap vid åtta och framåt halv tio anlände vi hemma hos Sebbe som firade att han fyller 21 år nästa vecka. I den lilla ettan väntade både våra brudar och våra pojkar. Drack vin och skrattade fram till halv tolv då det var dags att dra ut. Vi tjejer mötte upp Rebecca och company på NU! där det var fullt drag och för en gångs skull, lite R&B. Men trots det så drack jag bara ett glas vatten och vi gick faktiskt hem inom loppet av en timme, för jag mådde fan inte bra. Hade druckit nog redan så det var nog bäst. Köpte mat på donken, hade en helvetiskt huvudvärk och kom till slut hem framåt kl två. Efter en rad godnattsms så somnade jag som en stock. 

Idag har jag jobbat åtta timmar, och därför ska jag ta det lugnt ikväll. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0