I know it's not much, but it's the best I can do.

Bra dag på jobbet, dålig dag i övrigt. Jobbade ca 10-16.15 och då fick jag ändå gå 45 minuter tidigare. Utöver det så fick jag idag reda på att jag inte kan följa med min familj till Italien i maj. Jag är nämligen på kurs med mitt jobb då. Och den kursen har varit bokat i flera månader. Blir så jävla förbannad. Men trots det så är pappa snäll nog att kompensera med en annan resa nu i mars. Tror det blir så att vi åker till min farbror i England. Och det bjuder pappa på. Dessutom så börjar jag typ bli förkyld, men fick passande nog ledigt från jobbet imorgon.
Måste bli frisk till helgen då det blir tre olika (!!) födelsedagsfiranden.

Nu ska jag dricka c-vitamin och sedan sova. Vägrar bli sjuk. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0