I never thought that it'd be easy.

Igår började min dag med att mitt möte blev framflyttat och efter den nyheten bar jag mig av mot landsbygden. Åkte tillsammans med min styvpappa och systerdotter till min familjs landställe. Älskar det trots att jag aldrig har tid att vara där längre. Men mest av allt, så åkte jag dit för att umgås med min fina mamma. Vi åt lamm till middag, drack rödvin och myste. Hann även med att titta på kattungar och bada i havet. Resten av min torsdag spenderades på Gröna Lund med Jessica och Bella. Åkte karuseller, åt glass och njöt av det fina vädret. Har skrattat så jag haft ont i magen hela dagen. 



Älskar livet när jag har det såhär. Med dem finaste jag vet. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0