My spirit I gave you, we'd only just begun.

Hård jävla dag. Men vi börjar med igår. Efter en dag då jag helst av allt bara ville ligga hemma och sova, tog jag mig i kragen. Drog på mig en tajt topp och kletade på läppstift. Tog bussen tillsammans med Jessica hem till Elin. Där drack vi vin i någon timme innan vi i samlad trupp gick mot lokalen. Men kvällen innan gjorde sig påmind trots allt, kände mig inte alls särskilt taggad. Vilket var synd med tanke på sällskapet och mitt överflöd av alkohol, haha. Så vi drog vid ca ett och jag valde att åka till mitt sovsällskap istället för att åka hem. Var hemma till klockan elva imorse, och efter en snabb dusch så sprang jag till jobbet. Skulle bara jobba till fyra men var tvungen att stanna till sju, planerade och gick igenom inför imorgon. 


Nu är jag så trött att jag vill dö, och imorgon är en viktig dag. Hjälp. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0