I know next to you is not where I belong.

Blev en riktigt lyckad kväll igår. Vi var först förbi Ving och betalade av resan. Sex lax fattigare drog vi mot Sogni. Åt jättegod mat, drack gott vin och snackade skit. Vi promenerade vidare nerför Kungsgatan och hamnade på Moda. Där blev det mer snack, mer drinkar och lite shots som vi blev bjudna på av "killen som sitter därborta". Träffade av en slump på min styvbrorsa och hans tjej också. Efter ett sms från Danne drog vi till honom på Gaudi för att dansa lite. Dansade med någon kille som tappade mig så att jag ramlade och slog knät, haha. Allt slutade med Donken och att Filip hämtade mig och Bella med bilen. 

Idag har jag hunnit bli meddragen till solariet med Niclas och ikväll blir det 20årsfest för
Blomman. Är fan taggad. Det blir vin i mängder, gamla vänner och röda läppar. Puss.

Kommentarer
Postat av: isabella

haha "han med dom stora ögonbrynen"

2011-04-02 @ 16:32:13
URL: http://izab3lla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0