You don't know me anymore.

Min dag började som vanligt med jobb. Kom hem vid halv nio, och vände i pincip i dörren. Skulle nämligen möta upp gänget för att fira Jonas som fyller år idag. Träffade Jessica på tunnelbanan och resten av mina fina vänner på en bar inne i stan. Det var Jonas, David, Malin, Sinika, Jessica och jag. Det var ett mysigt ställe, men jag fick betala fucking 80 kr för ett glas vin. Dock jävligt gott vin, haha. Efter att ha suttit och skrattat i några timmar så rörde vi oss hemåt. Nu är jag hemma igen, har pratat i telefon med Nisse och känner mig redo att sova. Imorgon blir det lunch på Bellas jobb, lite kvällsjobb för mig och därefter utgång.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0