I want you to follow me all over the world.

Igår var vi hos Elin på kvällen, direkt efter jag kom hem från jobbet det vill säga. Medans de andra drog ut på krogen så åkte jag och Jessica hem. När jag kom hem tittade jag på film ett tag och somnade ca kl ett. Blev väckt ett antal gånger under natten av telefonsamtal från mina kära, men dock så fulla, pojkar. Jag som älskar att mysa har ofta svårt att säga nej till lite sällskap, men jag var för en gångs skull lite mogen. Så jag svarade inte alls, haha. När jag vaknade halv sju imorse för att gå till jobbet så hade jag fem missade samtal. Det var lite gulligt ändå.

Nu är jag i alla fall hemma igen, jobbade 08:00-16.00. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0