I do it for the one's who got my back.

Jag måste bara börja med att säga: Vilken jävla helg. Jag har haft så jävla mycket att göra och hinna med, men jag har haft så jävla kul. I fredags jobbade jag kväll och efter det så sprang jag bokstavligen till Sebbes Halloweenfest. Vi anlände strax efter halv elva. Det var inte så mycket folk, kanske 35 pers men det var kul ändå. Vi hade våra närmaste vänner, massor av sprit och alla var på jävligt bra humör. Var hemma till fyra och blev terrad via sms till halv sju, haha. Trots det så kan jag inte låta bli att älska personer som aldrig ger upp, hur jävla fulla eller vilse dom än är. 

Lördagen började med att jag vaknade bakis och sprang iväg till jobbet. Jobbade fram till fem, var hos Lisa på middag redan halv sju. Vi drack appletinis och åt jättegod mat. Framåt tio drog vi oss mot stan och mötte upp resten. Det slutade med att vi var ca 15 stycken som hamnade på After i Gamla Stan.  Där blev det mer drinkar, skratt och allsång. Min kväll slutade med att jag satt sällskap med en killkompis i väntan på tuben i en halvtimme. Jag fick även ett samtal från en annan killkompis som hade relationsproblem, haha. 

"Mira, jag ska skriva något coolt på fb så alla ser hur mycket du äger" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0