I guess I had to go to that place, to get to this one.

Det har varit en bra helg. I fredags så sprang jag ut direkt efter jobbet. Mötte upp alla mina fina utanför Nype. Det sjuka var att vi kände typ hälften av alla som var där. Det kändes i alla fall så, haha. Hängde mest med Jessica, Bella, Filip, Pontus och Erik. Efter en hel del drinkar, mycket dans och även fyllekäk så åkte vi hem. Var hemma vid halv fem om jag inte minns helt fel. Det var en mycket lyckad kväll, dock lite väl kort för min smak. 

Idag har vi däremot inte gjort så mycket. Framåt kl sex så tog jag och Jessica bussen till Jonas. Där väntade ett helt gäng av våra fina vänner, så mysigt. Vi gjorde hemlagad pizza, som blev sjukt god, och hade myskväll med film/godis/chips. Vi var totalt elva stycken som trängdes i Jonas soffa, haha. Jag hann även idag med att ringa till en person som jag har behövt prata med. Jag sa rakt ut varför jag ringde och fick ett ärligt svar tillbaka. Det var skönt. För jag vill kunna fortsätta att lita på personen i fråga. Vad folk än tycker eller säger.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0