But you'll always be my hero, even though you've lost your mind.

Igår mötte jag först upp Sinika, Elin, Lisa, Kalle och Christian över en öl i Sumpan. En timme senare var jag på Isabelles jobb, där blev det gratis vin och shots. Killarna som Isabelle jobbar ville få med oss till Fridhemsplan, men har man redan planer så har man. Vi träffade Niclas ca halv tolv och efter det så stod Laroy tur. Vi stannade till stängning och hade sjukt jävla kul. När jag tittar på videon på min mobil, som vi spelade in på toaletten, så slår det mig att jag var jävligt mycket fullare än jag trodde, haha.

Kvällens sjukaste var trots allt när en kille frågade om han fick ta på mitt bröst i utbyte av att jag skulle få ETT glas champagne. Det var faktiskt först då (på hela kvällen) som jag insåg att det var Stureplan jag var på, och hur jävla mycket jag inte hör hemma där. Tacka vet jag killar som Niclas. En sån kille som går med mig hela vägen från bussen till min port, för att sedan vända och gå hem. Bara för att se till att jag kommer hem säkert. 

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0