I never gave up.

Jag är äntligen klar med uppdraget. Mitt allra sista. Jag har en del kvar i andra ämnen, men det känns så jävla bra. Trots att man hela tiden läser om folk som har MVG i alla ämnen och som ska läsa vidare direkt efter gymnasiet, så är jag stolt över mig själv. Jag har varit så jävla skoltrött det sista året och har varit nära på att ge upp. Men det har jag inte gjort. Om två veckor så tar jag studenten från en skola som anses vara "Sveriges bästa skola där varje elev genom en personligt utformad utbildning mot tydliga kunskapsmål lockas att tänja sina gränser och lära sig mer än vad han eller hon trodde var möjligt."


Och jag är så himla glad över att jag aldrig gav upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0