All those small things.

 






Det har varit en väldigt fin helg. Det säger jag nästan jämt, men jag kan inte låta bli att göra det igen. I fredags förade vi vid det röda bordet för en sista gång. Efter det drog vi till Sebbe där vi träffade våra gullisar. Vid halv tre så gick jag och Jessica gick hem i regnet med Saffa. Vid fyra snåret, när vi båda låg och sov i min soffa, så ringde våra boys. Dom ville komma till oss och mysa. Vi var skeptiska, men gav upp. Våra boys är ändå våra boys, trots allt. Dagen efter, dvs igår, så drog jag iväg på släktträff hos farmor. Där åt jag paj och skrattade med min käre bror. Efter det fick jag skjuts hem, tog en dusch och sen bar det av igen.

Vår kväll sket sig lite halvt så jag och min babe drog till Lisa vid kl ett. Hos Lisa var det krök för fulla muggar med både folk som man kände och inte kände. Där drack jag vin och blev glad igen. Kom hem vid tre, dräckade och vaknade sex timmar senare för att jobba. Åt frukost, sprang till jobbet och slet som ett jävla djur. Min handledare Molly var jättegullig så det var skitkul att jobba faktiskt. Trots att jag nästan stressade ihjäl mig. Nu är jag hemma igen och ska snart duscha så att jag blir människa igen.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0