With the ones I love.

Idag har jag stressat omkring om en galning på jobbet. Var fortfarande helt slut från gårdagen när jag vaknade, men tvingade mig själv att gå upp. Jobbade 11-15, åt lunch och sedan bar det av mot stan med Jessica. Vi sprang på och jag hittade till slut en julklapp till mamma, tack gud. Det var sjukt mycket folk i stan så jag var glad att komma därifrån snabbt. Det är ju helt sjukt att det är julafton imorgon. Då blir det lunch hos syster, men eftersom hon ska iväg och jobba vid två, så firar vi på riktigt på juldagen. Ska även hinna med att åka till farmor då. Och på annandagen så kommer alla styvbrorsor, respektive och barn hem till oss. Är lite ledsen att jag inte får fira med pappa och brorsan. Men det blir julkaos trots det, haha.

God jul på er allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0