That's why you take me, way past the point of turning me on.

Har inte skrivit på hela helgen, vilket inte är så jävla konstigt. I fredags hade jag och min kära fru en kväll för oss själva. Vi lagade mat hos mig, det blev tacos med alla goda tillbehör. Efter det hoppade jag in i duschen, fixade håret och sminkade mig. Sen var vi iväg. Vi förade och fick sällskap av några roliga grabbar innan det bar av mot Nype. Där fick vi gratis drinkar av Danne, jag fick en jobbig göteborgare efter mig och vi blev bästisar med Kissies brorsa. Däckade bredvid min babe hemma vid ca kl tre. Dagen därpå, lördagen, jobbade jag 13-22 och efter det var jag helt slut. Men inte fan gav jag upp för det.

Hämtade upp Isabelle på hennes jobb och vid ca ett var vi påväg mot nya äventyr. Utanför Laroy träffade vi av en ren slump mina boys, som också stod i trängdes i den katastrofala kön. Men det kändes helt meningslöst att stå där, så jag och Isabelle tog en taxi till Magenta. Men där var vakten som jag pratade med ett jävla kukhuvud, så vi drog till Lobby istället. Där träffade vi roliga pojkar och även min stora kärlek, Emanuel från Paradise Hotel. Han var så söt att jag var tvungen att gå fram och prata med honom, haha. Strax efter halv sex imorse ramlade jag in i min farstu och däckade i min säng strax därpå. Och idag fick jag, säkert tack vare Gud som såg hur mycket jag lider, ledigt från jobbet. 

Nu ska jag försöka bli människa igen, och sen åka till Jessica. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0