'Cause baby, you're a firework.

Som det blir på helgerna nuförtiden, när jag inte jobbar, så tillbringar jag all tid utan en dator. Har bott hos mamma i helgen nämligen. Och vilken helg det blev, så himla mysig. Antagligen för att jag, nästan, umgåtts med alla jag älskar. I fredags så drog jag ut med Isabelle, Lexie och Sofia. Efter att ha hävt i mig två drinkar på rekordtid, så bar det av mot Laroy. Där blev det massor av dans, skratt och antagligen en drink för mycket. Blev som vanligt telefonterrad hela vägen hem. Men jag sket för en gångs skull i att telefonen ringde, och somnade istället i en varm famn. Igår blev det först bakismys med Jessica och Isabelle, sen åkte vi iväg på Lisas mammas middag. Blev bjudna på god mat och trevligt sällskap. Efter det så åkte vi hem igen, för att ha lite julmys hos mig. Malin, Jonas, David, Amanda och Danne kom över på film, glögg och pepparkakor. Vi skrattade halvt ihjäl oss till "Tomten är far till alla barnen". Bästa filmen.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0