Do you know that there's still a chance for you.

Idag har jag sovit ut och även jobbat lite extra. Vi var rätt få på jobbet idag men vi som var där jobbade på bra, så så det var inga problem. Många undrar varför jag jobbar där jag gör, och varför jag jobbar för så "dålig" lön. Jag gillar mitt jobb, jag älskar mina arbetskompisar och jag trivs hur bra som helst. Sen så är det kanske inte skitkul varje dag, det vore snarare konstigt om det var så, och lönen kunde väl varit lite bättre. Men jag trivs, och det är de som är huvudsaken. Och det är när jag slutar trivas som jag byter jobb.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Josie

Att trivas på sitt jobb är fan det viktigaste. Sen att lönen kanske inte är den bästa, och att det inte är roligt precis varje dag, det är sånt som inte spelar lika stor roll.

2010-12-08 @ 21:26:30
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0