"Hey baby boo"

Vi var ute igår. Det var ju en lagom bra idé. Känner mig som största kroghoran. Haha. Och det betyder inte det ni tror att det betyder. I alla fall. Idag var jag ledig men inte mindre upptagen för det. Började min dag med träning, efter det träffade jag syster och barnen. Sen åkte jag till stan och träffade the girls. Köpte present till Bella och sen åkte jag hem. Åt mat och träffade sen Lisa. Nu är jag hemma och helt slut.

Imorgon är det skola dagen lång, och på kvällen blir det 18års fest. Funderar på att bli råpackad, verkligen sjukt full, bara för att skrämma slag på nykteristerna som kommer.

Haha. Jag är en hemsk människa. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0