Everything is going wrong, but we're so happy.

Jag fattar inte varför jag ens anstränger mig och i förväg skriver vad jag ska göra i helgen. Det blir ju ändå aldrig som jag säger. Jag hittar alltid på något annat. Något lite roligare.

I fredags var i alla fall jag först på middagen. Som sagt. Vid halv åtta ringde Sinika och tvingade med mig ut. Det kändes som en lagom bra idé just då. Jag var förkyld som en jävla ko och så trött att jag ville dö. Men jag gav med mig. Så jag gjorde mig iordning på rekordtid och sen var jag iväg. Vi hamnade hemma hos Elof där vi förade med pojkarna.

Efter ett tag gick vi till bussen och hamnade till slut i en bar. En rockbar där genomsnittet i ålder var 35. Men whatever. Vi gjorde det bästa av situationen. Och sällskapet. Min kväll slutade med att jag somnade i en varm famn och vaknade av en puss i nacken. Mys. Igår spenderade jag först min dag på släktträff, sen hockey och sist men inte minst så drog vi hem till David. Helgen har varit annorlunda men ganska fin ändå. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0