"Om det är någon som är gay så är det jag"

Det har varit en underbar helg. Har bara umgåtts med personer som jag älskar, vilket alltid gör att jag bara går runt och är allmänt glad. I fredags blev det ingen utgång, delvis för att jag blev för full hos Lisa. Haha. Så vi var där resten av kvällen. Jag var svinpackad redan när folk kom vid typ tio, men hann lugna mig till senare. Det blev drama som alltid, but that's life.


Stabil fredag, som sagt

Igår så drog vi hem till Jonas, eftersom han fyllt år. Jag klunkade vodka som om det inte fanns någon morgondag. No tomorrow är ju ändå vårt festmotto. Och ja, det gick ju som det gick. Kvällen slutade med att alla, trots att det är oktober, slängde sig i bubbelpoolen i trädgården. Klockrent. Sen fick vi gratis taxi hem. Mina underkläder var dyngsura. Jävligt fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0