There's nothing here for me, so I gotta move fast.

Idag skolkade jag från min enda lektion, trots att jag var i skolan. Äh, skitsamma. Efter det så mötte jag tjejerna för en fika. Elin har äntligen kommit hem från England, vilket gör allt som vanligt igen. Det känns tryggt. Och bra. Efter en latte så slängde jag mig på tuben och åkte till jobbet. Tänk att jag har ett jobb. Jag har ett jobb, en kod till dörren och egna jävla visitkort. Det kan låta töntigt, men för mig känns en sån sak stor. Så där satt jag i tre timmar, på mitt jobb. Telemarketing är energikrävande och tålamodskrävande. Men det är det värt. Jag menar, man behöver ju alltid pengar.

Nu är jag så otroligt trött. Samtidigt som jag är glad, av någon anledning. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0