En lycklig helg.

Det har varit en väldigt märklig helg. Mycket har hänt. Och vissa saker har förändrats. Helt otroligt mycket, faktiskt. I fredags drack jag cider vid vattnet i Kristineberg. Med massvis av härliga, och fulla, människor. Igår var jag först på Skrattstock på Långholmen. Det var tre tusen pers i publiken och vi hade picknick hela dagen lång. Framåt kvällen drog jag på mig klackarna och sprang ut på äventyr. Ca halv fem på morgonen var jag på väg hem genom ett tyst Sundbyberg. Mina fötter värkte efter nattens bravader. Men jag var glad ändå. För jag gick hand i hand med en person som jag tycker väldigt mycket om.

Nu måste jag sova. Är helt jävla slut. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Det beror nog mycket på hur folk vill att t-shirten ska sitta. Jag vill inte ha min för tight, medans många andra hellre har den lite tightare. Det är nog en smaksak bara. :)

2009-06-01 @ 01:04:00
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0