People are talking, and we don't care.

Jag fattar inte hur vi alltid lyckas hamna i såna störda situationer hela jävla tiden. Satt med tjejerna och krökade hemma hos mig igår. Vi lyssnade på musik, spelade "Våghals" och skrattade som vanligt. Sen blev vi bortlurade till Tanto, där det var bråk. Så vi tyckte inte det var någon direkt idé att stanna där. Och när vi missade sista bussen hem så hamnade vi hemma hos någon okänd kille. Jag gjorde en fin entré, som sprang in i lägenheten och kastade mig över toaletten. Why? Jag drack för snabbt och för mycket. Efteråt mådde jag bra igen. Allt slutade med att jag satt med Jessica i Fridhemsplan och tröck i mig en fet Big Mac.

Seriöst, det var stördaste kvällen på länge. Jag fattar inte hur vi lyckas. Ikväll har vår kära vän Sebbe fest. Då ska jag varken hamna hemma hos någon skum kille, halsa vodka eller spy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0