Imorgon är det fredag och jag ska överleva.

Jag har muntligt tal i Svenska B imorgon. Och inte bara det, det är nationella dessutom. Herregud, döda mig. Jag hade inte gjort ett skit innan jag satte mig framför datorn i eftermiddags. Nu är jag iprincip klar. Och jag har helt plötsligt märkt att det är fan inte lätt att prata om ett ämne i fem ynka minuter. Jag hinner knappt börja innan halva tiden har gått. Men tur är väl det. Jag hatar att ha muntliga grejer egentligen. Jag har inte svårt att prata inför folk, men det är bara det att jag är så jävla dålig. Äh, jag gör bara skiten och försöker överleva.

På kvällen blir det ju ändå fest, på ett eller annat sätt, så jag kan ju alltid se fram emot det.
Åh fredag, jag älskar dig. Och om du bara visste hur mycket jag längtat efter dig din jäkel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0