To do.

- Raka benen jäääääävligt noga.
Inget jävla blod den här gången!
- Tvätta, föna och platta håret.
Kommer typ ta två timmar totalt. Seriöst.
- Titta på The Hills.
Samtidigt som jag fixar hårhelvetet. How to do?
- Äta något som kan kallas för middag.
Vill ha sushi!
- Välja något att ha på mig.
Ett ständigt problem i min vardag som alltid tar för mycket tid.
- Dividera om jag ska ha med mig paraply eller inte.
Problemet är då vart jag ska göra av skiten? Jag har världens minsta väska.

Sen så ska jag dra på mig klackarna och springa ut i natten. Eller ja, om man nu kan säga det när klockan är typ åtta. Skitsamma. Vi ska fira att vi har sommarlov. Dricka alkohol, dansa tills fötterna blöder och gärna konversera med lite vackra män. Vi ska fira in sommarhelvetet helt enkelt. Trots att jag inte får lov förens på fredag. Och trots att vädret är värre än någonsin.
Men jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0