Girls night out.

Igår gick jag ut med Sinika. Det var snack om en annan fest, som de andra gick på, men jag vägrar gå till ett ställe där jag är ovälkommen. Det klarar jag mig hellre utan. Så vi gick ut. Drack nåra öl med killarna och sen drog vi vidare för att dansa.

Och mina vänner, om ni bara visste vilken karl jag träffade. 22 bast och från Halmstad. Han var nog det snyggaste jag sett på länge. Åh. Anyway, efter att vi dansat och träffat äckliga männniskor så fyllekäkade vi och sen var det dags att åka hem. Och jag blev nästan lite rörd när Nisse ringde mig på hemvägen. När jag sa att jag var tvungen att gå från tunnelbanan själv så sa han åt mig att lova att ringa om det skulle hända något. "Seriöst, om det kommer nån så hämtar jag mitt basebollträ och springer ut i kalsonger!" Haha. That is love, people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0