Ett dygn kvar.

Idag har det varit en "ladda inför" dag. Blev bjuden på fest igår, men kände att det inte skulle vara en så bra idé. Så jag tackade nej. Och tur som fan var väl det. Det räcker med allt annat jag har försökt att hinna med idag. Jag var först hos min syster och åt lunch. Pussade på mina små systerdöttrar och beklagade mig, som alltid, för min syster. Hon är faktiskt den enda, bortsett från mina kompisar, som jag kan säga allt till. Och då menar jag ALLT.

Efter det så åkte jag och solade på gymmet. Jag körde också ett styrkepass med papsi. Åkte hem, packade lite och åt middag. Och nu sitter jag här. Min väska är överfull och jag har fortfarande kvar saker som jag ska trycka i. Alltid samma jävla visa. Men jaja. Nu ska jag i
alla fall träffa mina flickor och säga hej då till dom för en veckas tid. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0