I must confess, it hurts a little more then it should.

Jag ska inte ljuga, det gör ont. När något man delat tillsammans med en annan person tar slut, så gör det ont. Det svider och ömmar när allt bara rinner ut i sanden. Och värst är det när man vet att man inte kan göra ett jävla skit åt det. Men jag vet att det är bäst såhär. Och jag ångrar ingenting. I tre månader var allt jättebra, förhållande eller inte. Det var så fint och jag mådde så bra. Och trots att det känns riktigt jävla fittigt nu, så är jag samtidigt så jävla lättad. Jag kan andas, även om det gör ont. Men tiden läker alla sår, det vet jag.

Även om det kommer att ta lång tid den här gången.

Kommentarer
Postat av: isabella

men du är inte ensam. det vet du, right? <3

2009-01-04 @ 00:12:34
URL: http://izab3lla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0