Live every day like it's my last one.

Ibland undrar jag verkligen hur jag tänker. Eller snarare, om jag överhuvudtaget tänker. Det är ju sportlov nästa vecka. Och jag ska äntligen göra min debut på krogen. Om man bortser från i lördags då jag blev bjuden av pojkarna på skabbkrogen bredvid lokalen. Anyway, jag vet inte hur jag tänkte men helt plötsligt så har jag planerat in tre krogbesök på en vecka. Och inte bara det, utan tre kvällar i rad. Onsdag, torsdag och fredag. Hahaha. Seriöst.

Äh. Det löser sig väl på något jävla sätt.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Låter värt! Have fun ;)

And yey, jag vet! Faktiskt för bra för att vara sant. Hur kan ett så sjukt stort band välja att spela på P&L?! Aja, har inget att invända, haha

2009-02-17 @ 18:20:59
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0