Fucking jävla valentines day.

Det var ju Alla hjärtans dag-fest. Det var underbart mycket folk och jag mådde som en drottning. Att man dessutom kände nästan alla kändes väldigt ovant men samtidigt så jävla kul. Och ja, jag lyckades med allt den kvällen. Jag dansade som en galning, shotade, ramlade i golvet minst 3 ggr, låg över bardisken och jagvetintevad. Jag drack så mycket att jag knappt kunde gå. Och då menar jag bokstavligen. Jag kunde inte gå, varken rakt eller stadigt.

Jag vaknade upp imorse, efter att ha sovit i fyra timmar, med en stukad fot och en stor jävla bula i huvudet. Men vad ska man säga? Vårt motto för kvällen var ju ändå "No tomorrow".

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det låter ungefär som jag. Varför festar man alltid efter motton som "man lever bara en gång" och "no tomorrow"? Klart som fan att man har kul som fan då, men det slutar liksom aldrig riktigt okey då.. :P

2009-02-17 @ 18:23:01
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0