I couldn't care less.

Det är intressant att folk ska ha åsikter som precis allt. Som vad jag gör och inte gör. Jag har aldrig brytt mig ett jävla skit om vad andra tycker, och det tänker jag inte ändra på. Därför undrar jag varför folk slösar tid på att fundera ut skit att säga om mig? Jag bryr mig inte. Fattar ni? Jag bryr mig INTE. Jag bryr mig dessutom ännu mindre när jag vet att personerna i fråga aldrig i livet skulle våga säga skiten right in my face. Dessutom så vet jag när folk spelar, och när dom är äkta. Därför tar jag den här skiten med en nypa salt. Och ett stort leende.


Kommentarer
Postat av: Josie

Skulle fan ha kunnat skriva det där själv alltså. Håller med så sjukt mycket - är så trött på folk som verkar lägga mer energi på andras (mitt!) liv än sitt eget. Varför hålla på snacka hela jävla tiden?! Jag bryr mig ett skit verkligen, det bevisar bara att dom är avundsjuka och att jag (vi) är så mycket mer intressanta och spännande än dem. LOOSERS!

2009-12-07 @ 18:21:59
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0