And the tears come streaming down your face.

Jag var inte på Coldplays konsert igår. Och jag ska inte gå på den som är ikväll heller. Jag får ont i hjärtat av bara tanken. Det finns inget i hela världen som jag vill mer än att höra "Fix you" live. Eller jo, det finns det visst. Men ni fattar. Jag vill sitta där i Globen med Chris Martin framför näsan och sjunga med så mycket att jag får ont i halsen. Jag vill, jag vill, jag vill.

Men det kanske ändå är bra att jag inte ska gå. För jag skulle bara gråta. Jag gråter alltid när jag blir sådär jättelycklig. Ni vet när man är sådär jätteglad och inte vet vart man ska ta vägen. Då gråter jag. Då låter jag de salta tårarna rinna ner för mina kinder samtidigt som jag ler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0