Ge mig höstlov tack?

Jag borde gå och träna idag. Jag brukar träna på onsdagar. Men jag vet att det inte kommer bli av. Just nu sitter jag och  försöker skriva en artikel på engelska. Jag är alldeles för trött för att det ska funka. Jag kommer ingenstans i skrivandet. Jag sitter mest och halvsover.

Och ikväll måste jag börja packa. Jag måste hämta kläder och andra småsaker hos pappa. Jag måste kolla upp att jag har allt jag behöver. Hur ska jag orka? Nej fan. Jag måste ta mig i kragen. Nu ska jag fixa den där jävla artikeln. Och ikväll ska jag packa. Jag orkar inte att det ska bli som när vi skulle åka till Frankrike. Då jag packade som en galning kvällen innan eftersom jag inte hade varit hemma på dagen. Jag fick max fyra timmars sömn den natten.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har läst igenom alla dina inlägg och danm tjejen, din blogg är verkligen bra. Din musiksmak också ska jag säga.

Puss!

2008-10-22 @ 16:27:04
Postat av: Mira

Tack! :)

2008-10-23 @ 09:51:42
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0