Don't stop me now, don't need to catch my breath.


Och ja, helgen var det ja. Som alltid går det fort när man har roligt. Igårkväll rökte vi vattenpipa och sjöng till Foo Fighters tillsammans med ett gäng trevliga pojkar. Lika trevligt var det inte när vi kom fram till Sundbybergs centrum. Klockan var ca 03:30 och jag var helt sinnessjukt trött. Vi går av tunnelbanan och upptäcker att rulltrappan inte funkar. Någon jävel har tryckt på nödstopp. Så jag var tvungen att GÅ upp för hela den där jävla rulltrappan i mina tio cm höga klackar.

Två ord: Fy fan.

Kommentarer
Postat av: Jerry

2008-10-06 @ 21:51:34
Postat av: Jerry

wops råka trycka lite fel där dt jag skule säga var:



Varför vill jag ha hennes bröst för? freakin SOB :/

2008-10-06 @ 21:53:02
URL: http://madcake.musicblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0