Ursäkta svordomarna, men dem behövs faktiskt.

Jag höll fan på att glömma bort. Vi såg ju "Twilight" idag. Bakis och med en fet Big Mac i magen satte jag mig i biosalongen, tillsammans med mina två små muttvänner. När filmen var slut kunde jag knappt andas. Jag satt där, med tårar i ögonen och försökte förstå vad som precis hade hänt. Killen som spelar den ena huvudrollen, Edward, är tamefan den snyggaste människan som någonsin vandrat på den här jävla planeten! Eller alltså, ni fattar principen!?

Han var så snygg att... Ja herregud, jag kunde fan inte stänga munnen. Jag är inte förvånad om jag dreglade. Helt seriöst. Han var så löjligt, onödigt snygg. Jag fick nästan ont i huvudet av människans jävla utstrålning. Och hur var filmen? Underbar. Såklart. Som sagt så satt jag nästan och hulkade i slutet. Så bra var den. Så fin, romantisk och vacker var den.

Så gå och SE DEN. Ni får ju en hot jävla mama och typ årets bästa film på samma gång.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag MÅSTE verkligen se den alltså. Har inte hört ett enda jävla dåligt ord om den filmen.

Förövrigt älskar jag sättet du skriver på! Du skriver lite som mig, I think ;P

2008-12-01 @ 16:28:44
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0