Mixed emotions about pussycats.

Jag har väldigt svårt för katter. Jag hatar dem inte, men jag har blandade känslor angående de håriga små liven . Visst, dem är söta och blabla. Men vafan. Jag litar inte på dem. Dem tittar alltid på en som om de ligger där och planerar hur de ska klösa ögonen ur en.

And it freaks me out.

Anledningen till att jag kom på det här är att min familj är kattvakter. Vi har min kära brors katt hos oss pga. av anledning som jag inte riktigt förstått. However, ögonklösaren smyger runt här i lägenheten och gör mig osäker. Och grejen är den att jag ska vara själv med djuret i en vecka! Hela familjen är bortresta från onsdag och jag blir lämnad kvar. Med katten. Fast ett stort plus är att jag kan komma hem whenever I fucking like nästa helg. Och då ska vi självklart festa satan. Och jag fick massor av pengar av pappa att köpa mat för. Mihihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0