Ännu en värdelös start på dagen.

Den här dagen började lika värdelöst som gårdagen. Jag försov mig och orkade inte stressa, vilket gjorde att jag missade filosofin. Igen. Men jag orkade inte bry mig. Istället så satt jag med en kopp kaffe i handen och tittade på medans pappa sprang runt i lägenheten. Han åker till England om bara någon timme och hade fullt upp med att försöka få i den feta 2 kilos osten, som min farbror ska ha, i resväskan. Min farbror (som i verkligheten är min kusins pappa, och inte min farbror) bor i Birmingham och pappa ska bo hos honom while he's there.
Lucky bastard. Jag vill också åka till landet där dem dricker te hela dagarna och pratar så otroligt charmigt. Fast vi ska ju dit i vår så jag gråter inte. Dessutom så bad jag pappa titta efter en parfym som jag vill ha. Så well, lite tjänar jag på att my daddy åker bort utan mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0