They don't know 'bout me and you.

 
Igår var det luciamiddag hemma hos en av mina finaste vänner. Det var röda naglar, luciaglitter, skratt och julmusik. Middagen var trevlig och jag hade bestämt mig för att senare också supa bort mina sorger. And I sure did. Vi hittade fest och bangade självklart inte. Jag lyckades dessutom tappa min mobil i golvet och mobilskalhelvetet åkte in under kylskåpet. Att sedan ligga på ett köksgolv, full som en kastrull och försöka få ut skiten med en stekspade är inte det lättaste. Men Carro lyckades och blev kvällens hjälte, i varje fall i mina ögon.

Kvällen slutade med skratt/sång och jag kände att det var precis det jag behövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0