Det lutar åt den första, men fan, jag vet inte.

Jag har ett problem. Ett nyårsoutfit problem. Jag vet exakt hur jag ska se ut. Frågan är vilken, av de två rosa kjolarna som jag har hittat, som jag ska köpa. Första altenativet är den här. Den är perfekt, men jag måste köpa den på nätet och i såfall i en storlek större än vad jag har. Så det är inte säkert att den passar. Det andra altenativet är den här. Den är från Topshop, jag tittade på den idag och den är lika fin i verkligheten. Men den är 150 spänn kr dyrare.

Herregud vilket beslutsångest jag får.

Kommentarer
Postat av: lintott

skulle säga nr 2 eftersom du får rätt storlek och varan i handen direkt.



om du väljer alternativ 1 så kan du få en för stor kjol plus att frakten kostar också...



så det är värt att lägga någon femtiolapp dyrare och veta att du kommer kunna använda den. :)

2008-12-03 @ 19:44:26
Postat av: Mira

Svar: Jag har redan räknat in frakten så det blir, allt som allt, 150 krs skillnad. Jag får se hur jag gör...

2008-12-03 @ 19:57:00
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad tycker du om tokio hotel?

2008-12-04 @ 22:57:08
URL: http://josefiinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0