It's the way I’m feeling, I just can't deny.

Trots illamående och en hungrig mage så är jag på bra humör idag. Och jag känner att, fan va jag älskar mina vänner. Igår sprang jag direkt hem efter jobbet för att duscha och sedan ut igen. Vi firade vår fina Jonas som fyllde 20 barre. Först blev det discobowling i Sumpan. Vi drack öl, skrattade och jag förlorade stort trots typ tre strikes. Efter det blev det mer alkohol på två av Sumpans sunkpubar. Jag och David körde all in på shots, och blev kalasfulla båda två. 

Ikväll väntar middag med Isabelle och tjejerna, därefter drar vi till Amba för att fira Felicia.
Är faktiskt sjukt taggad. Vill dansa. Skratta. Leva. Ska sova några timmar först bara. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0