I'm feeling like a millon bucks, baby.

Trots att jag gick upp klockan fem igårmorse så sprang jag utan problem ut på kvällen, för att göra stan. Mötte Jessica och Elin på Hellströms, satt på deras uteservering någon timme. Efter det mötte jag Isabelle för att fortsätta drickandet. Blev rosé på Ojojoj, som låg väldigt nära och bra till. Därefter blev det en sväng förbi Laroy, som var helt dött, innan vi tog en taxi till Berns. Sånt jävla drag var det. Spanade efter Cimon, träffade göteborgare och shottade tequila. Men vid ca två, då vi fyllekäkat Donken där vi träffade killarna från Göteborg igen (som dessutom erbjöd sovplats på deras vandrarhem), var det dags att åka hem. Valde även taxi denna gång. För jag hade fan aldrig överlevt om jag skulle åkt nattbussen, haha.

Idag är jag levande död men det skiter vi i. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0