Baby, we're running out of time.

Var tvungen att jobba över som fan, var alltså på jobbet 11-19. Nu vill jag ingenting annat än att sova men det har jag inte tid med. Blir en snabb dusch och sedan måste jag göra mig snygg. Ikväll är det nämligen 20årsfest för Tone. Att jag vaknade klockan sju imorse tar vi ingen hänsyn till, haha. Jävlar va jag behöver alkohol för att överleva den här kvällen.

Utöver det så vill jag bara pussa på alla fina människor som finns. Har aldrig uppskattat till mig helt okända människor så mycket som igår. Jag antar att en gråtfärdig brud som blöder i ansiktet (dock ytterst lite) drar åt sig uppmärksamhet, haha. Allt ifrån en bekant som satt och baddade mitt öga, till en okänd kille som tog min hand såfort han fick syn på mig och frågade vad som hade hänt. 

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0